Szkolne Schronisko Młodzieżowe "Rozdzielnia Wiatrów" w Głobikowej dysponuje:

  • 24. miejscami noclegowymi w trzech pokojach 8. osobowych na piętrze budynku (łóżka piętrowe) oraz 12. miejscami w dwóch pokojach 4. osobowych oraz dwóch pokojach 2. osobowych - co daje razem 36 miejsc noclegowych.
  • pokoje są z balkonami na stronę zachodnią i łazienkami wyposażonymi w toaletę oraz kabinę prysznicową z ciepłą wodą
  • przestronną salą kominkową z możliwością wykorzystania 40 wygodnych krzeseł oraz 10 czteroosobowych stolików składanych ze sobą w różnym układzie: konferencyjnym, lektoralnym, kawiarnianym
  • kuchnią samoobsługową (obok sali kominkowej) z pełnym wyposażeniem: kuchenka mikrofalowa, talerze, kubki, filiżanki, sztućce dla 40 osób, noże kuchenne, garnki, patelnie, zmywarka
  • zewnętrznym grilem pod zadaszonym tarasem
  • tarasem widokowym na stron południową z możliwością opalania się w promieniach słońca za dnia lub w nocy - obserwacji astronomicznych
  • możliwość wypożyczenia lunet asrtonomicznych (4 sztuki) dla edukacyjnych grup szkoleniowych
  • grupom zorganizowanym pomagamy zorganizować katering świadczący wyżywienie w atrakcyjnej cenie
  • możliwością wypożyczenia sanek w sezonie zimowym

W oparciu o noclegi w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym istnieje możliwość organizacji:

  • biwaków i obozów harcerskich liczących do 36 uczestników
  • wycieczek dla uczniów szkół podstawowych i młodzieży szkoł srednich, pieszych lub rowerowych (z własnym sprzętem) znakowanymi szlakami turystycznymi z przewodnikiem
  • wyjazdowo-plenerowych zajęć kół zainteresowań, np. koła plastycznego, fizycznego, astronomicznego (do dyspozycji 4 teleskopy refrakcyjne), turystycznego itp.
  • kuligów zimowych z zaprzęgiem konnym i sankami oraz ogniskiem połączonym z pieczeniem kiełbasy lub grilem
  • imprez kulturalno-artystycznych typu: plenery malrskie, fotograficzne, wernisaże sztuk wizualnych (możliwość prezentacji dokonań artystycznych w postaci obrazów lub fotografii zawieszonych na ścianach sali kominkowej i korytarzach)
  • imprez turystyczno-prezentacyjno-edukacyjne typu: spotkania z podróżnikami, prezentacje multimedialne dokonań podróżniczych, minitargi turystyki
  • konferencji i szkoleń dla nauczycieli i kadry kierowniczej, instruktorskiej (dla ok. 35 osób) z noclegiem lub bez noclegu, z wyżywieniem własnym lub poprzez firmę kateringową